Ik ging naar de kringwinkel #2


en kwam naar huis met  .... 

  1. Een rode jas met een vrolijke polkadotjes voering, zo ben ik al klaar voor de lente (en de regen)!
  2. Een vintage glazenovenschotel met mooie decoratie in mijn lievelingskleurtjes. Deze is niet van Pyrex maar van Fire King Made in de USA.
  3. Een houten kokertje met superfijne haakpennen, veel te fijn voor mij maar wel leuk om te hebben. Wist niet dat zulke fijne haakpennen konden bestaan.
Op 16 maart loopt een retro-actie in de Belgische kringwinkels. Heel leuke spullen uit de jaren 60 - 70 zijn er dan te vinden.
Je kan retrocheques ter waarde van 100€ winnen waar je leuke retrospullen mee kan kopen. Hoe kan je winnen? Ga naar de facebookpagina van de kringwinkel en waag je kans!  

3 comments:

  1. je hebt superleuk ingeslagen bij de kringwinkel
    en ik ga even naar de tip die je gaf over de retro actie :-) thanx
    xxx
    Ellen

    ReplyDelete
  2. Hele mooie vondsten!! Dat is genieten, hè? Fijne avond!

    ReplyDelete
  3. Zo je hebt goed gescoord, leuke spullen zeg
    Geniet ervan.
    Lieve groet Hester

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author