Het vogeltjesboeket

Wanneer het kouder wordt buiten en ik ga op visite,
dan neem ik meestal geen bloemen maar een vogeltjesboeket 
mee.
Ik kom vaak terug van wandelingen in het bos en heb dan leuke blokken hout gesprokkeld, daar kan je leuke dingen mee. Wanneer je het hout enkele dagen laat drogen en vult met een winterpakket vogelvoer en versiert dan heb je een leuk vogeltjesboeket. 
Vandaag gaat ook in mijn tuin het vogeltjesrestaurant terug open.
Het restaurant serveert volgende specialiteiten - het vogeltjesrestaurant #1het vogeltjesrestaurant #2het vogeltjesrestaurant #3het vogeltjesrestaurant #4 en de vogeltjesbar. Ook binnenkort nieuwe recepten op het menu.


6 comments:

  1. goed plan en leuk om te geven idd! Ik heb een aantal posts van je gemist zie ik hieronder... strange....

    ReplyDelete
  2. Wat een superleuk idee!

    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  3. Lekker,, nu weet ik waar de vogeltjes naar toe gaan.

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk en origineel kado, veel leuker als een bosje bloemen.. en.. de vogeltjes zullen je dankbaar zijn!

    Ik wens je een fijne week toe!
    Groetjes,

    Miriam

    ReplyDelete
  5. Leuk idee. Veel vogeltjes zullen je dankbaar zijn.

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author