Beestige boekensteunen

In onze familie lezen we graag en veel. Elke week brengen we dan ook een bezoekje aan de bibliotheek. De boeken uit de bibliotheek moeten dan ook tijdelijk een plaatsje krijgen in huis en om ze niet overal te laten rondslingeren zag ik op Pinterest al vaak leuke inspirerende boekensteunen voorbijkomen. Zo kreeg ik het idee er zelf ook te maken.
In de hobbywinkel had ik koetjes in papier maché gevonden. Je kan deze schilderen of decopatchen maar zelf heb ik ze naturel gelaten en er alleen een vernisje op gezet. Ook de 2 zware houten blokken kregen een laagje vernis en de poten werden er op gelijmt. Zo zijn ze sterk genoeg om de boeken te ondersteunen.
Opgeruimd staat netjes


8 comments:

  1. Anonymous2/05/2014

    gelijk ff gepind!!! wat enorm leuk zeg ♥

    ReplyDelete
  2. Enorm leuk zeg ♥

    ReplyDelete
  3. Echt een super leuk idee zo!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Wat zijn ze leuk en ze zien er heel zwaar uit alsof het van marmer is. Leuk idee.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  5. Grappig! Die koetjes! En wat een leuk pinterestbord heb jij! Ik heb een heel klein beetje de indruk dat we wat overeenkomst in "smaak" hebben? ;)

    ReplyDelete
  6. o super leuk! Ze zien er ook uit alsof ze heel massief zijn, grappig dat het dan gewoon papier mache is.

    ReplyDelete
  7. Leuk idee! Hier ook grote boekenliefhebbers!

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author