Oh deer, oh deer

Wat is de Action toch een geweldig winkel. Altijd leuke dingen te vinden voor weinig geld, misschien niet altijd van de beste kwaliteit maar ik blijf het fijn vinden tussen hun spulletjes te snuffelen. Vooral in de Kerstperiode ben ik echt verwend want hun aanbod rendieren en vooral de hertenkoppen is er altijd groot en ik ben nu eenmaal gek op herten en vooral de trofeeën in klein of groot, in alle materialen en kleuren. Vorig jaar kocht ik er een grote zachte fluffy Rudolf (hij is dit jaar ook nog verkrijgbaar). Heel het jaar door maakt hij deel uit van de familie en blijft hij aan de muur hangen. 

Maar ook dit jaar kon ik bij Action terecht voor een leuk exemplaar. Ik vond er een 3D hertenkop in MDF om in elkaar te knutselen en te beplakken met decopatch. Ik was helemaal blij nog eentje te vinden helemaal onderaan een stapel met sterren en kerstbomen. Je kan hem natuurlijk ook naturel houden of er een vernisje op zetten, maar ik heb een oude atlas boven gehaald en Mod Podge en hem met landkaarten beplakt.
Mijn kinderen vonden het resultaat zo leuk dat ze elk graag een exemplaar voor hun huisje wilde. Ik heb een paar Action winkels in de buurt moeten bezoeken om eindelijk nog 2 stuks op de kop te kunnen tikken. Ik heb nu nog wat plakwerk voor de boeg maar blijf het resultaat leuk vinden en het is vooral fijn om te doen.


5 comments:

  1. Leuk geworden! Ik ben niet zo heel erg fan van hertenkoppen etc. maar wel van knutselen met oude atlassen ;)

    Fijne week!

    ReplyDelete
  2. echt heel tof resultaat! en inderdaad de action is reuzeleuk voor zulke spullen! Ik heb me nog net kunnen bedwingen om niet al te veel mee te brengen voor de komende kerstperiode, want mijn kasten puilen al uit met allerlei decomoois...
    veel plezier nog met het decopatchen!

    ReplyDelete
  3. ontzettend leuk gedaan zeg!
    X Es

    ReplyDelete
  4. Leuk geworden met die kaart. Ik heb die kop ook nog ergens liggen, eens kijken wat ik er mee kan doen.

    ReplyDelete
  5. Oh wow love what you did with the old maps ;). Super gedaan en hij ziet er stoer uit, ik snap meteen waarom ze graag ook zo eentje willen. You go girl!

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author