Initiatief van de Kringwinkel: Een stukje van mezelf

Het is weer pakjestijd. Velen hebben hun pakjes met Kerst verdeeld, maar anderen moeten dan weer tot Oud- of Nieuwjaar wachten.  Zelf heb ik geen grote familie en wij vieren feest met Nieuwjaar. In mijn familie worden er ook geen grote cadeau's gegeven, maar een kleinigheid voor ieder is altijd fijn. Daarom maak ik ieder jaar die kleine cadeautjes zelf, ik beleef er veel plezier aan en zo geef ik een beetje een stukje van mezelf cadeau. De Kringwinkel heeft dit jaar het fijne initiatief bedacht een stukje van mezelf. Een website, waar je tips kan vinden wat je zelf kan maken en die wil aantonen dat een cadeau niet altijd veel geld moet kosten en best niet direct terug bij de Kringwinkel belandt. Je kan er ook  super leuke labels downloaden om aan je zelfgemaakte cadeautjes te hangen.
Hier staan in elk geval nog pakjes klaar die uitgedeeld moeten worden.

Wat zit er dan in die pakjes?
- voor mijn broer : een vogelhuisje voor de tuin gemaakt uit DVD-doosjes.
- voor alle dames in de familie: cactusjes en kaarsjes in theekopjes. Hoe je de kaarsjes maakt zie je hier.
- voor mijn neef en schoonzoon: een pennenbakje gemaakt uit floppy disks (wie kent die nog?)
- voor kleine Lotta: een oude Disney blokkenpuzzel krijgt een nieuwe look. 
- voor grotere Ella: een oxo of boter kaas eieren spel gemaakt uit kurkenstoppen van Cava flessen.
- voor mijn kinderen: de hertenkop van bij Action beplakt met oude landkaarten
Hebben jullie zelf nog pakjes te verdelen die je met veel plezier gemaakt hebt en vinden jullie dit een leuk initiatief vergeet dan niet hun Facebookpagina te liken.  
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat er in jullie pakjes zit.

2 comments:

  1. Ohhh wat een geweldig leuke dingen allemaal!Die beplakte hertenkop van de Action vind ik ook helemaal top!

    ReplyDelete
  2. Wat een gave cadeau's heb je gegeven aan je familie! Het is waar: handgemaakt is het meest waardevol, zo leuk om eerst te maken en daarna te geven en voor de ander om te krijgen!
    Ik hoop dat 2015 een fantastisch jaar oplevert!

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author